Det er en stolt og glad Kennet Daner Petersen, der har modtaget nyheden om, at Daner’s Malerservice ApS er kåret som finalist til ÅRETS HÅNDVÆRKER® i kategorien Årets Maler.
Vinderne af den eftertragtede pris findes senere på året i Cirkusbygningen i København. “Vi er naturligvis stolte over anerkendelsen, som er skabt via god kundeservice” siger Kennet Daner Petersen.
Når kåringerne af ÅRETS HÅNDVÆRKER® 2024 finder sted den 24. og 25. april i Cirkusbygningen i København, vil også Solrød være godt repræsenteret til det stort anlagte awardshow. Daner’s Malerservice ApS, der har hjemme i Solrød, er nemlig finalist til ÅRETS HÅNDVÆRKER® 2024 i kategorien Årets Maler.
Landets bedst anmeldte håndværkere
Håndværksfirmaer, fordelt på 26 forskellige fagkategorier, har opnået den fornemme status at blive finalist
til dette års awardshow. Finalistplaceringen er baseret på de kundeanmeldelser der gennem året på
www.anmeld-haandvaerker.dk er afgivet. Daner’s Malerservice ApS er blandt landets bedst anmeldte håndværkere, og deltager i kåringerne af ÅRETS HÅNDVÆRKER® 2024.
– Hver dag, kæmper vi for at levere den bedste service til vores kunder. Vi er naturligvis glade og stolte
for den anerkendelse, en finaleplads giver, fortæller Kennet Daner Petersen.
Det går fremad for håndværkerne
Årligt anvender tusindvis af håndværksfirmaer www.anmeld-haandvaerker.dk til at hjælpe deres kunder med at vælge den rigtige håndværker. Hver kunde vurderer håndværkeren på fem parameter; aftale, kommunikation, pris, tilfredshed og oprydning. Der ses en tydelig positiv udvikling gennem årene, fortæller Peter Birkelund, der er medstifter af bygogbolig.dk, som står bag både www.anmeld-haandvaerker.dk og ÅRETS HÅNDVÆRKER®:
“Det er nu 13. gang awardshowets afvikles i Cirkusbygningen. Tilfredsheden er ekstrem høj. Igen i år
er den det højeste nogensinde med hele 4,82 på karakterskala der går optil 5.0.” og Peter Birkelund fortsætter; “god kundeservice efterspørges af boligejere i hele landet og det er også det, håndværkerne der deltager i ÅRETS HÅNDVÆRKER® leverer. Vi har det sidste årti set en stigende tendens i danskernes opfattelse af god kundeservice fra håndværkere. I 2007 endte mere end 17% af alle anmeldte opgaver med dårlig kundeservice. I dag er tallet mindre end 1,9%. Og det er ligegyldigt om firmaet er fra Sjælland, Fyn eller Jylland. Der er fuld fokus på kundeservicen, og det skaber mange tusinde gode byggeoplevelser hos danske boligejere.”
Ser frem med spænding til kåringen
Kennet Daner Petersen fra Daner’s Malerservice ApS fortæller om firmaets forventninger:
– Vi ser frem til en fantastisk aften i Cirkusbygningen og håber selvfølgelig, at vi kommer til at stå på scenen
som vindere af prisen som Årets Maler. Det bliver spændende at se, hvordan det falder ud. Vi er meget stolte af vores dygtige medarbejder, og vil gerne takke vores kunder for alle deres anmeldelser.
Kilde: Kennet Daner Petersen