Den 1. september forlader Lidl Danmark NejTak+ ordningen og distribuerer herefter alle tilbudsaviser i samarbejde med PostNord.
Når Lidl træder ud af NejTak+ ordningen, medfører det ikke, at de kunder, som i dag er en del af ordningen, ikke kan modtage Lidls tilbudsaviser. De skal blot gå ind på lidl.dk og melde sig til, så kommer tilbudsavisen i postkassen, som den plejer. Husstande, som i forvejen modtager alle reklamer, kommer ikke til at mærke noget til ændringen og vil automatisk blive ved med at modtage Lidls reklameavis.
Samarbejdet med PostNord betyder, at alle i hele landet kan få tilbudsavisen, uanset hvor de bor – vel og mærke inden tilbuddenes startdato. Så får alle nemlig lige mulighed for at forberede tilbudsjagten.
– Rigtig mange kunder ønsker i dag at modtage vores avis, og det skal de naturligvis stadigvæk have mulighed for fremover. Vi vil blot hellere kommunikere direkte med forbrugerne, uden et uigennemsigtigt mellemled, forklarer Lidls marketingchef Heidi Vittrup.
Lidl stiller 100.000 kr. på højkant, som der trækkes lod om blandt alle kunder, der tilmelder sig tilbudsavisen i perioden 4. aug. til 10. sept. 2016. Ligeledes udtrækker Lidl hver dag i samme periode en vinder af et gavekort på 1.000 kr. til Lidls butikker. Kunder, som i forvejen modtager tilbudsavisen, er også velkomne til at deltage i konkurrencen.
Læs mere på www.lidl.dk/da/faa-lidls-tilbudsavis.htm