Lørdag den 16. august var Solrød Center fyldt med over 210 kræmmere, der havde samlet en masse legetøj, bamser, babyudstyr og mange andre spændende ting, som skulle sælges.
Kræmmerne var hurtigt på plads, så de kunne være klar til de mange interesserede køber, der dagen igennem var i centret.
Det danske sommervejr artede sig, der var rigtig god stemning i centret, og de mange kræmmere kom hjem med ekstra penge på lommen.
Tak til alle kræmmere, der hjalp til at oprydningsarbejdet gik som smurt.
Vi ser frem til endnu et børnekræmmermarked i august 2015.
Deltag i debatten


