På Solrød Bibliotek kan du torsdag den 25. september lære om, hvordan man får succes med CRM

Hvad er egentlig CRM (= Customer Relationship Management)? Oprindeligt er det et arbejdsredskab for virksomheder til at sætte kunden i fokus og give kunden en god oplevelse, men i dag bruges det også af foreninger og organisationer. Det fortæller den lokale Solrød-borger, Martin Georg Houlberg Jensen om.

Martin Jensen er uddannet civilingeniør fra DTU med speciale i dialogen mellem mennesker og maskiner og har de sidste mange år bl.a. arbejdet som CRM-konsulent, projektleder, markedschef og CRM-ansvarlig, og i år udkom så hans bog ”Få succes med CRM”.

– Det er ikke kun virksomheder, der har gavn af at bruge CRM, fastslår han. – Helt givet er det, at foreninger og organisationer også kan have glæde af at vide, hvordan de giver deres medlemmer en god oplevelse. Men også studerende, som ønsker at kende noget til denne del af erhvervslivet, samt ikke mindst arbejdssøgende,der gerne vil klædes bedre på til jobsøgningen og til jobsamtaler.

I både sin meget roste bog og i sit foredrag på Solrød Bibliotek giver han mange eksempler på de forskellige formål systemet kan bruges til. Selvfølgelig til kunderelationer, men også til personaleledelse og til at styre en forening.

Martin Jensen er født og opvokset i Solrød og bor nu i sit barndomshjem på Bæktoften. Derfor er det også naturligt for ham at indlede sin foredrags række på netop Solrød Bibliotek, som han kender så godt.

Foredraget på biblioteket er torsdag kl. 19.00 og du kan gratis melde dig til foredraget påsolbib.nemtilmeld.dk.

Læs mere om foredragsholderen Martin Georg Houlberg Jensen og om bogen på http://crmmanager.dk/ oghttp://www.polyteknisk.dk/crmsucces

Deltag i debatten
Del.

Kommentarer er lukket.